سوالات متداول

 

بله؛ اگر از همکاران ما هستید و یا تعداد کالای مورد سفارش شما بالاس، سفارش خود را در سایت ثبت نموده تا بررسی شود و باتوجه به تعداد کالا بهترین قیمت به شما پیشنهاد شود.

در صورت داشتن مغایرت می توانید حداکثر تا ۷ روز با بخش پشتیبانی و مشاوره فنی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید.

 روش های مختلف زیر برای انتخاب وجود دارد :
۱- پست پیشتاز (زمینی)
۲- پست ویژه (هوایی)
۳- تیپاکس
۴- باربری
۵- پیک موتوری
۶- تحویل حضوری 

۱- پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)
۲- کارت به کارت
۳- واریز به حساب
۴- پرداخت نقدی در دریافت حضوری سفارش

در صورتی که توضیحات محصول برای پاسخ به سوال شما کافی نبود، می توانید در پایین صفحه محصول و در قسمت “پرسش و پاسخ” ، سوال خود را مطرح نمایید کارشناسان فنی  پاسخ سوال شما را خواهند داد و یا با بخش پشتیبانی و مشاوره فنی تماس بگیرید.