پیگیری سفارشات

در صورتی که شما سفارش خود را از طریق فروشگاه و بصورت آنلاین انجام داده باشید، می توانید هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

 

 

در صورتی که وارد حساب کاربری خود در فروشگاه شده باشید در بلوک های دست چپ ، بلوکی با نام “حساب کاربری شما” نمایان خواهد شد که شامل اطلاعات شخصی و فاکتورهای شما می باشند.

با کلیک بر روی اولین گزینه “سفارش ها” صفحه ای شامل تمامی فاکتور های ثبت شده توسط شما بارگذاری خواهد شد.

 

در این جدول، شماره سفارش های شما (  مرجع سفارش) و مشخصات دیگری از قبیل نوع پرداخت و حمل و همچنین آخرین وضعیت در فروشگاه نشان داده می شود.

 

مرجع سفارش: شماره سفارش و فاکتور شما می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا پیگیری های بعدی از فروشگاه، این شماره لازم می باشد.

تاریخ / جمع قیمت / پرداخت : این ۳ گزینه اطلاعات عمومی سفارشات شما می باشند.

وضعیت: این قسمت بسیار مهم بوده و وضعیت سفارش شما در این بخش مشخص می گردد.

۱- پرداخت تأیید شده: در این وضعیت سفارش شما با موفقیت ثبت شده و به بخش انبارداری جهت جمع آوری اقلام و بسته بندی ارسال شده است.

۲- جمع آوری شده: سفارش شما بعد از طی مراحل انبارداری و بررسی اقلام بسته بندی می گردد. در این وضعیت سفارش شما آماده تحویل به بخش ارسال می گردد و تا زمانی که ارسال نگردیده و کد رهگیری دریافت نشده باشد در این وضعیت باقی می ماند.

۳- حمل شده: بعد از دریافت بارنامه توسط حسابداری، شماره پیگیری در سفارش شما درج و وضعیت سفارش شما به تحویل داده شده تغییر می یابد. در این حالت پیگیری سفارش بر عهده کاربر بوده و می توانید از طریق کد پیگیری  سفارش خود را پیگیری نمایید.

۴- معطله: در صورت بروز هرگونه مشکلی، سفارش شما به حالت معطله تغییر وضعیت می دهد. در صورت مشاهده چنین وضعیتی سریعاً با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

  • لازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت چند روز، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه شماره سفارش از وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

 

صورت حساب: در این قسمت فاکتور شما بعد از تأیید حسابداری ایجاد می گردد. در صورتی که آدرس و یا مشخصات سفارش شما در این صفحه دارای مشکل بود سریعاً با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

جزئیات: با کلیک بر روی این قسمت، جزئیات کامل سفارش شما نشان داده می شود. در صورتی که سفارش شما در وضعیت “حمل شده” قرار گرفته باشد، در قسمت “شماره پیگیری” کد رهگیری سفارش شما جهت پیگیری وارد می گردد.

 

نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:

بعد از اینکه وضعیت سفارش شما به “حمل شده” تغییر یافت، کد رهگیری جهت پیگیری مرسوله در سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش “سفارشات شما” بر روی گزینه “جزئییات” کلیک نمایید. بعد از نمایش اطلاعات ، در بخش “شماره پیگیری” کد مربوط به پیگیری سفارش شما در این بخش قابل دسترسی می باشد. در صورت انتخاب گزینه باربری شماره های باربری به ایمیل شما ارسال خواهند شد. در اینجا نحوه پیگیری هر یک از روش های ارسال توضیح داده شده است.

در صورت داشتن هرگونه سئوالی از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما